Gå til innhold

Baklykter

Ranger emnet


Pana

Anbefalte innlegg

Hei folkens! ny her idag:)

 

2 enkle spørsmål.

 

Hvor er det billigst for baklykter til 700 Serien? Ser at biltema har til 599 pr stk med hvitt blinklys.

 

Regner med at lyktene har samme passform og går overens på 745 og 760? (86mod)

07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack

65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18

x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE

Selger: B28E kam (ny)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens! ny her idag:)

 

2 enkle spørsmål.

 

Hvor er det billigst for baklykter til 700 Serien? Ser at biltema har til 599 pr stk med hvitt blinklys.

 

Regner med at lyktene har samme passform og går overens på 745 og 760? (86mod)

 

Regner med 760 din er sedan og da vil ikke 745 lykter passe. Er jo to vidt forskjellige passformer på de to bilene. som også er godt synlig.

- Volvo V70 2,4D 130HK 2004

x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt

x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt

x Volvo 740 B230F 1991 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har baklyktene til 745 med hvit blink. de har orange innerglass som gjør at du kan bruke blanke pærer. Men de er fine å se til. Eneste man bør gjøre er å flytte over alle lyktekoplinger fra de originale lyktene samt gummipakningen da denne ikke passer helt.

Så strøkent ut på min gamle 745. Har lyktene liggenede løst ,liten skade på ene ryggeglasses ,,men selger de billig om noen vil ha de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har baklyktene til 745 med hvit blink. de har orange innerglass som gjør at du kan bruke blanke pærer. Men de er fine å se til. Eneste man bør gjøre er å flytte over alle lyktekoplinger fra de originale lyktene samt gummipakningen da denne ikke passer helt.

Så strøkent ut på min gamle 745. Har lyktene liggenede løst ,liten skade på ene ryggeglasses ,,men selger de billig om noen vil ha de...

hvordan ser dette ut da? Man ser vel det orange innerglasset igjennom fra utsiden?

07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack

65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18

x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE

Selger: B28E kam (ny)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at lyktene passer fint da:) Noen som har de fra Biltema?

 

Ja det har jeg, men er ikke særlig fornøyd.. Det skinner for mye oransje inne i glasset og lyktekoblingene var særdeles skrøplige.. Selve glasset har også løsnet fra "ramma" på det ene.. :shake

Grunnen til det er var nok for dårlig passform..

:shake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har jeg, men er ikke særlig fornøyd.. Det skinner for mye oransje inne i glasset og lyktekoblingene var særdeles skrøplige.. Selve glasset har også løsnet fra "ramma" på det ene.. :shake

Grunnen til det er var nok for dårlig passform..

:shake

 

Da må det være noen dårlige du har fått fatt i. Mineer vel 3 år ,og jeg flytte over alle koblingene fra de originale. De passer rett på. samme med pakningen rundt glasset. Glassene mine har ikke løsnet , selv om bilen havnet på taket første vinteren jeg hadde de på. Og det er 3 år siden. og jeg er fornøyd... bedre enn originale orange uansett.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår