Opel-Rekord Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Hey! Jeg har planer om å pusse ned bilen i vinter, noen som har noe peiling på hva det vill koste for å få lakket hele bilen både utvendig og innvendig? (metalic svart på utsiden, og bare vanlig "gloss" på innsiden) Alt forarbeid gjør jeg selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBandersen Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Hey! Jeg har planer om å pusse ned bilen i vinter, noen som har noe peiling på hva det vill koste for å få lakket hele bilen både utvendig og innvendig? (metalic svart på utsiden, og bare vanlig "gloss" på innsiden) Alt forarbeid gjør jeg selv. jeg har ikke sjekket hva det koster får å få det innvendig også, men tror ikke det koster så mye ekstra...sjekket dette for ca et halvt år siden og i drammens området kostet det alt fra 5000-15000. men du skal ikke gjøre det selv da? hvis du begynner å øve inni så får du draget på det ;) Siter - 76 Datsun 100a, Bygges opp - 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter - 91 Opel Kadett E, RIP -94 Mitsubishi Galant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg