indate Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Lurer på hvordan det er å pusse ned rusta på kanalene jeg å sparkle med først glassfibersparkel, så fin sparkel, pusse, grunne og lakke? Har noen syke rustkull i kanalene mine.. Et spørsmål til: Åssen er det å bytte kanaler på sierra? Kan jeg gjøre det selv? Siter 92' Ford Sierra 2.0i CLXxX.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 hvis det er som du sier : " har noen syke rusthull i kanalen" så burde du legge fra deg og sparkle de.. enten sveise, eller skjære ut de gamle og sveise fast nye. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
indate Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 hvis det er som du sier : " har noen syke rusthull i kanalen" så burde du legge fra deg og sparkle de..enten sveise, eller skjære ut de gamle og sveise fast nye. Ja det ene bak på venstre sida er på 3cm * 10 tenker jeg iallefall. Så er det "rustbobler" i lakken mange steder på de.. Når jeg dunker på de hører jeg at det nesten ikke er noe metall igjen på de.. Mye jobb er det å bytte de da? Har aldri byttet kanaler før jeg.. Har ikke sveiset mye heller for å si det sånn.. Siter 92' Ford Sierra 2.0i CLXxX.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Er en del jobb å bytte dem.. Må skjære løs den gamle og borre ut alle punktsveiser.. Så må den nye tilpasses og sveises på plass.. Det letteste er å skjære bort et område rundt rusthullene og sveise inn ny plåt der.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 sett bilen din på "trekant bukker" som man får kjøpt på biltema, la de stå der en sund, detter den igjennom er det bare å sveise:D Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
indate Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Aaargh.. Har ikke mye lyst til å bytte kanaler og sveise altså! :S Da blir den heller til salgs!! :@ :fire: :wave :wave Siter 92' Ford Sierra 2.0i CLXxX.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
indate Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Mye tror dere det vil koste å sveise igjen disse hullene da? Eventuel hvor mye det koster å skifte kanalene.. Bare noen kunne sveisa de, kan jeg slipe, sparkle og lakke jeg.. Det går fint.. :hug: Siter 92' Ford Sierra 2.0i CLXxX.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie_storm Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 kan evt bare sveise igjen der det er dårlig, men er det mye, så lønner deg seg og bytte. pris. tja noen lapper Siter Cosworth 88 SEDAN prosjekt-klar 07 Sierra 86 IST bane bil Passat 99 STV Arbeids bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg