Ola Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Bilforumet har i de senere dagene blitt atskillig mye tregere for meg.. Når den først laster siden går det greit, men mye delay før den tid liksom :( (det finnes sikkert et bad-ass pc-ord på dette? :D ) Ellers må jeg si STÅ PÅ GUTTER :) dere gjør en god jobb for det norske bil miljøet :) Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Tregt? Sikkert bare pcen din som er treg :) har aldri tenkt over at det går tregt i alle fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Originally posted by quack Tregt? Sikkert bare pcen din som er treg :) har aldri tenkt over at det går tregt i alle fall. Det går tregt hos meg og, jeg har rask maskin og 2mbit linje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Originally posted by Majestet Det går tregt hos meg og, jeg har rask maskin og 2mbit linje. Hm. Rart da. Har adsl jeg og, men det går ikke tregt. Kanskje det er serverne deres som sliter om dagen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 :) :D hvorfor har du en narkis i avataren din forresten, Majestet? Glad i monarkiet du og? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 vi vet det er mange her som sliter med hastigheten på forumet. vi bygger et nytt forum for tiden som skal gjøre dette bedre... vi har ennå ikke noe dato på når det er ferdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Originally posted by quack :) :D hvorfor har du en narkis i avataren din forresten, Majestet? Glad i monarkiet du og? :rolleyes: Må ha noe som står i stil til "nicket" mitt, skjønner du vel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg