Caddy_Evensen88 Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 slikke felger du har der, skulle je kjøpe å, bare att det var i "Bling Bling" det var 15" felger ;) hehe.. men kunne itte få de før i februar, så det ble litt seint.. :( men men.. Siter Caddy 1,6diesel. 1984mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 sorry for OT.. men den gamle bilen din som det er bilde av.. kjøpte du den av Tore Andersen? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 sorry for OT.. men den gamle bilen din som det er bilde av.. kjøpte du den av Tore Andersen? jepp stemmer... tore**** på sporet... Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Ok.. syns det var noe kjent med den.. :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Ok.. syns det var noe kjent med den.. :) hehe... går i larvik nå.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 hei petter har du skifta nr..?? prøvd å få tak i deg i flere dager ... kjetil vil kjøpe forsterkeren din hvor mye sku du ha ?? ring meg Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 hei petter har du skifta nr..?? prøvd å få tak i deg i flere dager ... kjetil vil kjøpe forsterkeren din hvor mye sku du ha ?? ring meg hvorfor vil han ha den a?? selger den for en 1500... profile calefornia 1200 watt.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 hvorfor vil han ha den a?? selger den for en 1500... profile calefornia 1200 watt.. ja har skifta nr ja.. sende deg ei meld.. så får du d.. har du samma nr??.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 ja har samma nr jeg.. han sku ha den sa han .... han har en sånn 5000w pioneer sub da vet du som han ikke får til å dra Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 ja har samma nr jeg.. han sku ha den sa han .... han har en sånn 5000w pioneer sub da vet du som han ikke får til å dra pioneer skriver sjelden rms watt uansett så kan nok hende han klarer å dra den me denne... jeg skal bruke den selv et par uker tror jeg... på jbl subbene mine.. men den er for liten... så kommer en helix1000 inn i bildet her.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 enn det me å sende nr ditt da ??? kan du ta en tur til næroset for meg?? Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 du kan jo sende meg priv mld så ringer jeg deg Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 han skulle visst ha ampen hørte jeg du måtte sende den i oppkrav i så fall Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 hva med å legge ut fler bilder a gutten?? må sjå åssen det går med trillebåra mi.. husk caddy funker bra å kjøre snø med hehe Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 på huggeren.. er et rasshøl han oppi der da.. handler ikke der jeg.. huggern i dala er tingen.. jeg skal antagelig gjøre en del i morgen... lover masse bilde i morgen jeg gutten min.. hehe.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg