hardcore86 Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 :ratatatat detta ble bra pittir.... fortsett .sånn så blir d bra ,, har finni fram slipemaskina mi i dag .. kommer snart nedover å sliper bil jeg høres knall ut... har trykkluft exenter sliper å jeg da.. å onkel har en enorm kompressor.. så blir nok bra dette.. da gyser vi på begge to.. kanskje vi skal legge fylleren da også.. får se.. jeg skal sveise ferdig d som skal sveises før du kommer jeg da.. d i plana .. å ene bakskjermen er bortrustet... nuss.. hehe Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 :naaaws :hondakick LÅN DEG EI BRA SPRØYTE DU. SÅ SKAL JEG LEGGE FYLLER JEG ... HAR LAKKERT SÅ MYE AT JEG SKAL DA FÅ TIL DET... lån ei sprøyte som tar litt tjukk blanding da . viskositet 25-35 sek .da blir fylleren bra å dekke slipespor ....ol med' Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 i dag var caddy nesten vanskelig å finne igjen.. så måtte fra me snøspade for å komme bort til den. sinnsykt mye snø... men år jeg førstest fikk gavd fram bilen så sto d ei møkkakjærre å tok all plassen i verkstedet.. hehe jeg var likksom ikke så god til å parkere i dag heller.. men så fikk jeg av panseret å kom i gang me å bygge luft inntak i skjermen.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Snakk om egenproduserte ting. Dette gleder vi oss til å se ferdig. Keep up the good work Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 følger me du bamsemoms.. jeg driver på jeg vett... lurer på om jeg skal ned å sparkle luftinntaket inn nå etterpå tenkte jeg... takk for støtte Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 sparkel.no hehe d må t med litt pasta ja... FANT du ut nå mer om d vi snakka om forresten Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 sparkel.no hehe d må t med litt pasta ja... FANT du ut nå mer om d vi snakka om forresten hehe... ja skal til litt ja.. hehe jo hu heter ikke d du sa!! husker ikke hva d var hu hette... men ikke d du sa i hvertfall.. så er nok i anna snelle fra bygden,... Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 jaja her skjer det ikke mye for tia nei .. detta er for dårlig svigers Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 jaja her skjer det ikke mye for tia nei .. detta er for dårlig svigers ja veit... jobber mye for tiden..rekker ikke å få gjort mye.. men skal få sveisa ye før du kommer.. du er klar til å pusse regner jeg me.. du må hjepe meg ass.. må bli ferdig me shitten å vett.. blir nok stress.. jobber i oslo nå.. så er på nes bare tors fre lør.. men hjelp meg å pusse gutten min. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 hva gjør du i oslo da...??? jeg skal muligens nedover en tur på torsdag .. men da skal jeg hjem igjen på fredag... så da blir d ikke pussing .. men vi kan ta en kveld når vi skal i barnedåp Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 hva gjør du i oslo da...??? jeg skal muligens nedover en tur på torsdag .. men da skal jeg hjem igjen på fredag... så da blir d ikke pussing .. men vi kan ta en kveld når vi skal i barnedåp legger ventilasjon veit du.... har jo dimma.. så nå er d bare jobb om dagen... kjøpt meg bil ny da!! volvo 850 2,5liter.. 96mod.. . så nå er passaten solgt til den lokale bilselgeren.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 asbjørn haugom .no har et lite oppdrag til deg jeg hvis du gidd vi skal nedover til hamar på torsdagen og hjem på fredag... kan du reparere og forlenge lyktelistene mine og ha dom ferdig til 26??? pm meg med svar fort som fff .. litt o.t dette men men sorry adm Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 asbjørn haugom .no har et lite oppdrag til deg jeg hvis du gidd vi skal nedover til hamar på torsdagen og hjem på fredag... kan du reparere og forlenge lyktelistene mine og ha dom ferdig til 26??? pm meg med svar fort som fff .. litt o.t dette men men sorry adm de er jo ikke helt runde.. så er ikke lett å gjøre d uten å ha bil å prøve de på.. det er jo bare å kjøpe deg glassfiber stasj.. å kjøre på d.. eller kjøp deg kunn glass fiber sparkel. med tykke tråder.. så legger du på som faen bortover.. å så pusser du til riktig form.. å så må finsparkel på tilslutt får å få finnishen ok... Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Se og begynn dere :) Så tar dere noen bilder så fansen blir fornøy Dok vet kva fansen vil ha... :afro Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 de er jo ikke helt runde.. så er ikke lett å gjøre d uten å ha bil å prøve de på.. det er jo bare å kjøpe deg glassfiber stasj.. å kjøre på d.. eller kjøp deg kunn glass fiber sparkel. med tykke tråder.. så legger du på som faen bortover.. å så pusser du til riktig form.. å så må finsparkel på tilslutt får å få finnishen ok... heh joa... sikkert ..... men jeg å fiber heh nei ikke bra tenkte det var lett for deg å fikse det jeg .. skal lakke skjerm å ny frontfanger snart og vil ha bra resultat... hvis du skjøter så skal jeg sparkle jeg da vet du ... men jeg tenkte at du gadd å gjør støpinga for meg..... skal fjerne de utfresingene rundt lyktene å du legg bare på duk på baksiden og ut 2 cm så finkapper jeg selv... gidd du hadde det vøri fint Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg