Go-carter Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 du lagrer skinnet på SKIN mappa, så går du inn på lfs, under farger, setter alle fargene til hvit(helt til høyre), også er det en brei knapp nederst som du trykker på, der kan du velge skin, også trykker du på skinnet;) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 teksturnavn knappen du tenker på? finner ikke skinne, kan jeg ikke ha det på vanlig turbo bilen? har bare demo.. Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 nei, desverre ;) Denne bilen er bare på fullversjonen! MEN! Jeg kan lage et turbo-skin! Lyst på det? Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 nei, desverre ;) Denne bilen er bare på fullversjonen! MEN! Jeg kan lage et turbo-skin! Lyst på det? Veldig lyst! Ser jo at det ligger masse andre turbo skin inne på den skin mappa, hvordan får jeg lastet dem opp ? Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 http://www.maj.com/gallery/Go-carter/LFS/xrt_gatebiltaxi.jpg Her har alle demoracere et turbo-skin!:D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 :D funker! takk for skinnet! Vet du hvordan jeg får lastet opp di andre skinnene som ligger i den mappa? mener det ligger flere turbo skin der.. Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2bb1nordli Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Har tatt meg friheten til å lage et nytt "Gatebil Taxi"-skin til LFS. Skinnet er til FXO GTR (også kjent som FXR) Skinnet ligger her (se link under:)) og kan lastes ned og brukes av alle! http://i33.photobucket.com/albums/d79/2bb1/MasterSkinnerz%20Garage/FXR_GATEBILTAXI.jpg Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 åssn lager du egentlig skins til lfs s2 Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg