pahf Skrevet April 13, 2003 Rapporter Share Skrevet April 13, 2003 Noen som vet om r-sport avdelingen produserer noe mer lenger? En kompis av meg som mente de var nedlagt, hvis de eksisterer er det noen som har link? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 ....ble lagt ned i forrige årtusen! Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Originally posted by Skrotnisse ....ble lagt ned i forrige årtusen! Det er jo ikke mer enn tre år siden da... :rolleyes: :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Originally posted by famir Det er jo ikke mer enn tre år siden da... :rolleyes: :) det er forrige årtusen det:) Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Har ei r-sportjakke hengende ett sted, svart med stripene på den ene lomma + volvo innsydd i svart over hjertet.... Desverre er den str small så jeg får ikke brukt den og dama nekter å bruke den av en eller annen merkelig grunn..... Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 hehe.. du må passe på den jakken da! evt gi den til meg! hehe Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 Den blir nok hengende i skapet inntil jeg får unger som kan bruke den... Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 Jeg har ordna meg R-sport kjeledress til guttungen jeg:D Passer ikke før om 3år eller no men...den er helt ny med alt av merker og greier:cool: Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Man skal tidlig krøkes om man god råner skal bli... Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg