pcBaktus Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Hva i huleste skal jeg bruke til å feste vaiern til bremsekalippern, kjøpte ny kalipper, men får ikke tak i no del som likner på den orginale festedingsen... Noen som har gjort detta før..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 hmh.. jeg hadde av alt det når jeg bytta hjullager... hvaslags kalipper har du fått tak i? orginalt no eller no power greier? Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pcBaktus Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 en orginal en, fra en pug 405 ellerno.. helt makan til den orginale... det er nok ikke noe problem å ta av kalippern uten å kutte kabelen, men når det er gjort sitter man i saksa:) Finner ingen som har sånne sylinder-nippler ting som funker på 3mm vaier...:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pcBaktus Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 oyeh, nå har jeg fått nye orginale brekkvaiersett, kosta 660 kr for begge sider, litt slit å få på siden justeringsmekanismen har rusta seg godt fast for sikkert noen år siden:) =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg