MSpeed Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Tremger hjelp jer nå. Skal skifte til hvite skiver nå, men får ikke av nålene... har fått turteller nålen litt opp slik at hvis man løfter den opp og slipper den på 3000 så blir den der, men får den ikke opp mer. tar i ganske mye nå og vil ikke knekke den nålen. Bruker 2 kniver til å løfte med.. noen som har noen tips? er det bare å gi alt og håpe på det beste? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Tremger hjelp jer nå. Skal skifte til hvite skiver nå, men får ikke av nålene...har fått turteller nålen litt opp slik at hvis man løfter den opp og slipper den på 3000 så blir den der, men får den ikke opp mer. tar i ganske mye nå og vil ikke knekke den nålen. Bruker 2 kniver til å løfte med.. noen som har noen tips? er det bare å gi alt og håpe på det beste? bruk ein gaffel eller ein liten avbiter til å løfte opp ikke vri!:) lykke til Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 bruk fingra og napp de rett av.. har funka på alle de instrumenta jeg har gjort det på Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 jess!! endelig kom den turteller nåla av! fan den satt! brukte to kniver og tok i alt jeg hadde(var lei og ville ha den nåla av) og den føyk 1meter opp i luften! jess, så digg. da er det bare speedo nåla igjen da Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Okey. Nå har jeg ett nytt problem. Skal ta av skivene på vanntemp og Bensin men de sitter jo poppa fast med noe rart. dere kan se selv på bildet. hvordan skal man få av disse?:S Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 dissa der får du ikke av... desverre men nålene er enkle Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Så jeg må bare lime rett oppå skiven med de rundingene under? en annen ting. har ikke funnet papir med lim på baksiden så jeg lurte på om det funker å bruke skikkelig fotopapir og vanlig papir lim? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Det finnes dobbel sidig teip hos bokhandelen, bare pass på at den er tynn! Jeg brukte det.. Papir lim kan nok funke, bare det blir sterkt nok og ikke flytende/bløtt. Bruk tynn dobbeltsidig teip eller sånn kontakt papir, det funker helt fint! Har du scannet de orginale og gjort de om eller hva? Fåse no bilder da! :) Håper du tok av den pinnen på speedometeret eller vippa speedometer nåla over sånn at den kunne falle ned til 0km/t såå tok av nåla, hvis ikke må du måle opp og kødde... :) Been there done that... Og forresten, ikke bruk blankt fotopapir, bruk så matt som mulig, blir mye finere da, så slipper du gjenskinn fra alle kanter! Brukte matt fra claes ohlson til 50 kr eller no jeg.. Perfekt! :D Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 når eg skreiv ut mine skiver så skreiv eg dei ut på fotopapir(HP standard fotopapir) da fekk eg ein fin glans i og når eg skulle festa det så brukte eg tynn gjennomsiktig dobbesidigtape. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoFFen Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Du får papir med tape\lim på baksiden også da.. bare å spørre bokhandelen. Har en pakke liggende her hjemme. =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Har fått kjøpt dobbeltsidig teip nå, og skal snart skifte skivene til hvite. Men lurer på en ting til. Skal ta av den grønne folien som er i speedometer, men hvordan får jeg den av? må jeg ta av den hvite boksen oppå speedometer huset? i såfall hvordan får man av den? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Har fått kjøpt dobbeltsidig teip nå, og skal snart skifte skivene til hvite. Men lurer på en ting til. Skal ta av den grønne folien som er i speedometer, men hvordan får jeg den av? må jeg ta av den hvite boksen oppå speedometer huset? i såfall hvordan får man av den? du kan gjera det på to måter. bryte forsiktig av den kvite boksen på toppen og lime den på igjen eller prøve å dra folien ut i fra underkant. der lyset kommer ut. skal du skifte lys og har digital klokke så må du og fjerne den grønne folien bak displayet. da må du plukke ifra klokka, viss du gjer det så må du huske å sette displayet på rett plass. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Takk, fikk den grønne folien av fra undersiden:) Har Kjørekomputer ja, hvordan tar jeg fra hverandre den a? bare å skru ut de to skruene bak der? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 glem det, fant det ut;) mye jobb, men fikk det til... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg