Gaute67 Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Det er lagt ut en del nye filmer på http://www.shortcar.no Mye innboard kamera med SKIKKELIG lyd og ålreit klipping. Have Fun. dragcar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katarn Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Detta var virkelig artig! Fikk skikkelig dilla jeg nå. Siter SAAB! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Satt nettopp og så på: Norgescup Shortcar Racing 2005. (16:50, 64 MB Windows Media Player) Filmen er fra VÅLERBANEN og er av rundene i Norgescupen 2005. Her ser du finalen. Filmet av Gaute Øren som ble nr. 1. Ståle Bakke kom på 2.plass, og Runar Haug kom på 3. LURER DU PÅ OM SHORTCAR LEVERER? SJEKK DETTE LØPET. Uventet og gøyalt klipp med snurren i starten. :bump :drive2 Siste fem minuttene satt jeg urolig (mark?) og nesten heiet! :D Det der måtte være enormt frusterende å ikke komme forbi, men samtidig tror jeg at det var utrolig gøy for vedkommede. :driving Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Grisekule "biler" :D Hvor får dere tak i motoren? Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Var det bare jeg som ikke hadde lyd på inboard filmen, var bare lyd når det ble filmet utvendig. morsom film, ser gøy ut det der, bilene ser overstyrt ut og morsomme å kjøre og. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Den fra Våler har turtalls-hakking på inboard-kameraet. De andre husker jeg ikke åssen var i fartha. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg