Mad_Maxx Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 :D Hehe, ja, når folk spør hvor penga mine blir av, så kan jeg bare si: "de går rett i toern! :D" :hammer Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 får golf med brun interiør og.. stoler, teppe, dørkort.. dash.. alt... ser helt jævlig ut synes jeg.. får de med blått og da ;) Blått Brunt Sort... det er vel de fargene som kommer originalt trur eg Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Ok! Hvis noen har et brunt interiør de vil bli kvitt, så tar jeg gjerne i mot :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 D`oh! Den hvite er solgt. Jaja, har flere i bakhånd :pimp Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 I morra henter jeg en blå golf 2. Gått 156000. Ser bra ut. Årsmodell? Aner ikke :D Motor? Mener det er en 1,8 :D WOOOOOOOOOOOOOO!!! Hvis nå bare han som skulle ha granadaen kommer å henter den så ;) Så blir det senk og hjul å ha i garasjen til sommern ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg