Fredric Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Noen som vet hva størrelsen på orginale høytalerne foran i dashbordet er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 3,5" Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredric Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Da er de målt til 10cm/4". Og det er de som er i dasjbord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 åssen får man løs disse ? Må dasjen demonteres helt, eller kan man ta løs gitteret på noe vis ? JokerS30 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsnikksnakk Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 åssen får man løs disse ? Må dasjen demonteres helt, eller kan man ta løs gitteret på noe vis ? JokerS30 dem sitter i 3 eller 4 klips.(mine gjorde det ihvertfall) du får hånda di opp under dasjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 jeg kan bare nappe opp mine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veliro Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Bare å nappe opp gitteret på min også. Ta tak i delen av gitteret der du får fingrene nedi og dra det lett og fint opp, prøv å trekk det opp slik at alle sidene beveger seg like mye. Da slipper du at gitteret blir sjevt :) Siter - 2001 VW Golf Highline 1.9TDI - (X) 1996 VW Polo 6N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg