locktite Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 hadde passaten min på eu i dag. Gikk faktisk rett til hællvete!! Og det er mildt sagt. 12 toer feil :fuckme2: Har aldrig fått såå mange feil på en eu før! Men har kansje bare hatt flax med kontrollørn. Har det meste av deler som trengs. Men skulle hatt en vanlig grill og vist bilen med. Jævla bad-looken stjeler alt lyset. Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrybo Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Hei har en grill liggende hjemme i Bærum. hvis du trenger det. Bor i Alta for tiden på grunn av studier.. men skal hjem en tur om ikke lenge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 sjekka dem, eller sa de det ? Min gikk igjennom med badlook, lyset var finfint på testen! Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 sjekka det men det er den værste kontollen noen sinne!! Bilen har vært inne til eu i januar. Da uten feil! Faen bir så forbanna ass! Bare settern vekk og glemme helle passaten en stund. kjøper meg no bakhjuls-drevent hællvett som skal drepes i vinter. Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 kjøpte akkurat denne i sinne!! Så får passaten stå og skamme seg litt i garasjen. Så nå er det frem med sveise-apparatet og få skropern til og spinne på to hjul :fire: Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 scan eu seddelen da :) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Har ikke skanner. Men her er en liten liste. Tar kun 2erne Bremsepedal vandring for stor. Hjelpekraft virker ikke. Mer en 25% rust på en skive. (høyere bak) Bremse slange skadet (venstere foran) er en liten kul på slangen. Fjernlys. Feil innstillt. Nærlys. Feil innstillt. Stopp lys. Ledning hoppa av. Defekt tåkebaklys. Slitt bærekule begge sider. Brudd i fjærblad begge sider. Demper bak gåen. Lamda verdi 1,06 Målt avgass 0,75 Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Meste er fillefeil, eneste som er dritt er bærekulene... Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Såpass sinna på passaten at du er villig til å selge badlooken? Evnt. bytte mot en original grill mot et lite mellomlegg? Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 nei så sinna er jeg ikke. Men jeg får vel se det positive i det. Har jeg noe og drive med frem over. Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 en 4000-5000 tusen og litt selvinnsats er jo bilen din så god som ny. men den omegaen var røtent billig Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 nei så sinna er jeg ikke. Men jeg får vel se det positive i det. Har jeg noe og drive med frem over. cheers :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 måtte prøve bilen litt i dag på hvitt føre! Utrolig moro!! Så nå må jeg få ut fingern og få satt den i stand og få den godkjent!! Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet November 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 bestilt ny eu neste fredag.. Gleder meg som en unge på julaften!! Lei av og kjøre rundt i hondaen! Må bare komme noe snø snart! Noen her som skal på streetmeet i morra? Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg