Trond D Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 For å skifte de pærene må mann da ut med hele dasjen eller, kommer mann til ved å skru av dekselett over pedalene? Må mann ut med dasjen så står jeg over fordi ser jævlig stress ut. En ting til, lyser de bra? Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 skrur bare ut instrument panelet!dær man stiller klokka og på andre siden(dimmer?) tar man av di 2 små dekslene og finner 2 skruer.skrur de ut og vips så tar du ut panelet :) ikke værre! Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 stemmer.. men du glenn? fikk du til prosjektet ditt i helga forresten? eller åssen gikk det? bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 ohhh...takk, da må jeg bestille snart(pærer) Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 stemmer.. men du glenn? fikk du til prosjektet ditt i helga forresten? eller åssen gikk det? bilder? hehe...var ikke så lett som jeg trodde.plagdes en del og detjeg hadde skrevet ut ble for smått.så når jeg knakk nåla til turbomåleren gav jeg opp i første omgang :) får prøve på nytt til helga ;) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peety Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Hvor fikk du tak i di diodene du brukte til speedon? Mhv Siter Volvo 240 Lazer blue *Volvo 940 Turbo *Volvo 740 Turbo *Volov 745 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej45 Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Meget pen bil, begynner å komme seg..! Men du må få bytta ut det røde interiøret!! (Om det er det du har da, så sånn ut på det ene bildet :p) Morro å se på bildene, ser ut som du gjør alt så sinnsykt nøye, det er godt.. Ellers ville jeg ha lakkert krom listene svarte og fjernet de vindsakene på rutene m'm Siter " Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John-K Skrevet November 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 et kjapt spørsmål, hvilke tåkelys bruker du i de ytterste hullene på T-rød fangeren? Hella Micro DE.. Fits like a glove ;) (etter litt fixing for å få fæstan tell å pass) John-K: Deg j møtte i fint sig opp forbi kirkebakka i hamar i går kveld? rett ved kirka... Har vært en del på Hamar, så det er svært mulig ;) btw, strøken bil du har.. Angående diodan t dashn, har æ kjøpt dem fra en kar i Danmark.. 4stk dioda som e lodda på et lite kretskort (fungerer som sokkel), inkl. motsanda ol. Betalt 300kr for dem.. Kain snakk me han på TPC-forumet bl.a. (JCBX) Å skift ut belysninga i instrumentpanele e gjort på 10 minutt.. 2 skruva som håil panele, og 4 pære bak som belys instrumentskiven.. Takker for kommentarer :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Har du bilder av hvordan eksosrøret bak ser ut? Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John-K Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Potta jeg har bak nå er denna: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Det er samme potta som http://www.mobilsentrum.no selger det? Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John-K Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Den er ikke kjøpt gjennom dem nei.. Kjøpte den på Torshovs på gjøvik, 1799,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Såpass dyrt ja... har du mål på de endetutene? Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John-K Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Såpass dyrt ja... har du mål på de endetutene? 2x3" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Har vært en del på Hamar, så det er svært mulig ;) btw, strøken bil du har.. Takk for det! Syns det ligna på bilen din skjønner du...! Får gi fra deg et tegn neste gang du er her da vettu...! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg