Bjørn W Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Jeg skjønner nå at du tenker på de konkurransene som har vært "nordpå" men de tenker jeg ikke på så mye lengre ;) De konkurransene vi har hatt her og våre arrangører har hatt her, og da mener jeg sørpå, har bidratt til flere deltagere, ja... Om de konkurransene vi har hatt og har "Nord for Trondheim" gjør at vi får flere deltagere på finalen så kan jeg bare si, nei det gjør ikke det... Men det gjør at butikkene selger mere utstyr, helt klart... Med "rette" folk bak spakene som kan drive og arrangere her oppe så mener jeg det hadde vært større deltakelse på dB-drag finalene.Interessen for dB er rimelig bra her oppe Bare min mening Bjørn Siter Bjørn M Wilhelmsen Trur du æ røyke når æ koble... http://www.altabilstereo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Interessen for dB Drag Racing er over alt......... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Artig... Si ifra om jeg kan være behjelpelig med noe. Holder til like utenfor Bergen og har meget tett kontakt med f.eks Canal Motor. Hadde vært lærerikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Er bra at flere viser sin interesse, det kommer nok til å ha stor betydning for neste års sesong. Det er viktig å få opp antall konkurranser og få disse spredd i Norge.. Savnet blandt annet konkurranser på sørlandet i år, noe jeg selv kunne sørget for under de rette omstendighetene.. Så får vi se hva vi kan få til ... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg