Morel Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Hm, så du mener att porta kasser har flate kurver og aldri peek kurve før avrulling? Forsto du ikke meningen med utrykket : party effekt?? MÅ jeg bruke hellothere og cheers og :cocain: og :) for at du skal skjønne at jeg veldig ofte skriver mine innlegg med et smil om munnen? Jeg kan ikke fordra portede løsninger og mener derfor at de tilfører lyden en uønsket effekt. I allefall til mitt bruk. Da jeg har QUAD ESL 63 som referanse så bør du tOFFY vite hvilken type lyd JEG foretrekker. No affence, dude! hellothere Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 MÅ jeg bruke hellothere og cheers og :cocain: og :) for at du skal skjønne at jeg veldig ofte skriver mine innlegg med et smil om munnen?Jeg kan ikke fordra portede løsninger og mener derfor at de tilfører lyden en uønsket effekt. I allefall til mitt bruk. Da jeg har QUAD ESL 63 som referanse så bør du tOFFY vite hvilken type lyd JEG foretrekker. No affence, dude! hellothere Mvh Pål Ikke behov for mange smilies. men det å få med seg at du kun ser din intresse og smak ser jeg meg lei på, slik som også Mr.SQ, over lenger tid viste, men etter vært forsto/eller viste att han fint forsto andres lyd oppfattninger, derfor svarete jeg slik. Også jeg setter pris på lyden fra QUAD..... Men til dagli foretrekker jeg mye mer "råhet" i lyden. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg