Gå til innhold

Jensen VM9510 Eller JVC KD-AVX 1 ????

Ranger emnet

Oyrein

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe denna fra usa.. syns ikke prisen var SÅ ille (selv om frakta var dyr!)

Sitat mail fra firma: Available Shipping Methods to Norway :

UPS Worldwide Express ($184.00)

2-3 business days

Jensen: $569.99 http://www.sonicelectronix.com/item_2944.html

JVC: $439.99 http://www.sonicelectronix.com/item_4020.html

JVS er jo mere "kjent", men tror at jeg fort vil syns at 3" er for liten skjerm...... noen meninger??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... JVC KD-AVX1 ja... en knallspiller. 3" skjerm er jo ikke noe å glane på filmer på egentlig nei, men kul er den uansett. Og vil nok vurdere lyd og kvalitet som noen hakk bedre enn Jensen sin. Men: $439,99 + $184 i frakt = NOK4017,- + mva = 5022,- for en spiller med amerikansk radiomottak og kun NTSC-koding i sone 1. Her sliter du nok med norske DVDer i PAL-format, tror jeg. Vi selger den europeiske her for 5950,-. Og ikke glem du får tilsvarende mindre for den amerikanske enn den europeiske om du mot formodning vil selge den en vakker dag.

Også var det Jensen... Her sliter du også med kun NTSC-avspilling og sone 1... og tuneren er kun for NTSC-systemet, altså ubrukelig i Europa, og radio er som før nevnt kun amerikansk... og prisen da mann: $569,99 + $184 i frakt = NOK4901 + mva = 6126,-. Vi selger denne til 5950! Og da får du RDS-radio og PAL TVtuner samt ingen problemer med DVDer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MHM.. du sier noe.. sone 1 er ingen problem da jeg kan brenne ut sonefrie dvd plater..

MEN har sett på økonomien nå og jeg tror jeg går for en god Pioneer mp3 spiller i stede.. for da har jeg også råd til Forsterker, front & baksett..

litt dumt/rart med dvd anlegg foran og ha originale høyttalere foran/bak + ingen sub :-)

ska heller kjøpe en skikkelig dvd spiller neste gang jeg får råd ... :-)

takk for hjelpa uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider