NorThy Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Her er en audi jeg har sitti litt med i kveld. ikke så altfor mye gjort, men synes det var nok. c&c? org: Mod: Hvit Versjon: Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 den ble ganske så rå, så ingen feil ved første blikk :) Tok meg friheten og lagre bilde slik at jeg kan bruke felger og evt Inspirasjon!? Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Litt frekt det altså, be heller om originalen for felgene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 "litt frekt" haha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 den ble ganske så rå, så ingen feil ved første blikk :) Tok meg friheten og lagre bilde slik at jeg kan bruke felger og evt Inspirasjon!? Takker og ingen fare at du lagrer å bruker felger fra det der.. kunne fått org bildet men finner det ikke igjen. :( Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Oj! Endelig en fet mod, noe som er sjeldent her må jeg si! :D Hvor fikk du tak i de feite rimsa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Oj! Endelig en fet mod, noe som er sjeldent her må jeg si! :DHvor fikk du tak i de feite rimsa? takker :D .. og felgan kommer fra et bilde jeg fant en stand... som jeg ikke finner at og ikke husker hvor jeg fant.. :( Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nameless Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 og felgan kommer fra et bilde jeg fant en stand... :( Hvor ellers??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Kommet en "uptade". Prøvde å farge den hvit.. men om det ble så bra er en annen sak. Ble den bra/dårlig? (den hvite) Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nameless Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Kommet en "uptade". Prøvde å farge den hvit.. men om det ble så bra er en annen sak.Ble den bra/dårlig? (den hvite) ble bra den NorThy.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Ble nice denne !! Likte den stilen. Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet Oktober 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Takker for fine koments. :D Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg