monika Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 hey.. er det noen som vet hvor eg kan få tak i senkesett til en 850 , som senker mer enn 40mm????!!!!!!!! håper noen kan hjelpe meg.. har snakket med eiker , bcb og mh styling i sverige.. har funnet noe i kw, men håper på å finne flere alternativer.. aller helst vil eg har luft , men d ser ut til å være umuli å få tak i til en 850. hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 http://www.streetdesign.no elr no, har luft-sett til 850... men d koste fan mæ skjorta å ja... Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monika Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 tusen takk :thumb ja det var litt dyrt.. men sparer heller litt lengre då, bilen skal jo stå inne nå på vinteren allikevel.......... mange sier at man ikke kan montere det selv fordi d er så masse fin justeringer på d.. men d finner eg vel ut av når den tid kommer........ cheers happyhappy nå er d bare til å jobbe masse overtid når den tid kommer så blir d luft senkesett.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 jupp..... m'm Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 du har ikke bilde av bilen din da? Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy-R Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Lesjöfors lager fjærer på mål mener jeg å huske. Men koster litt da..... Siter www.turbo.as Flest aktive brukere noensinne var 1, 01.01.70 klokka 01:00. HAHA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monika Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 takk.... får ta en telefon der til og høre også då.. har aller mest lyst på luft, men noen sier at du ikke får d godkjendt.. så eg må undersøke noe meir... har prøvd å lagt inn bilde av bilen men er ikke så flink me data så fåreløbi så har eg ikke klart d.. noen som kan si hvordan eg jere d? klem morph Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 når du poster et svar, er det ett tegn rett under der du kan velge skrift-størrelse.... der står det "sett inn bilde".... da ska d bare være å trykke dær :wave Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monika Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 hmmm... okey.. har prøvd fleire ganger men får bare opp noen bokstaver i en ny rute.. må bilde av bilen ligge inne på internett fra før??? hehe.. er ikke så flink me data ... well hehe .... har så lyst å få bilde av bilen inn på forumet :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D happyhappy happyhappy happyhappy happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 hmmm....vet ikke æ nei.... d va d æ trykt på en gang huske æ.....:) d ska jammen meg ikke vær enkelt serru Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monika Skrevet Oktober 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 hehe.. nei tydeli vis ikke :bump aneglsmili men får få noen kamerater til å gjøre d for meg då.. :rolleyes: :rolleyes: aneglsmili aneglsmili Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weltzin Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Får du te bildene eller? Siter 01 BMW 320 Ci -x 93 Volvo 850 GLE -x 89 Sierra iS -x 87 Audi 80 1.8e -x 83 Sierra 2.0L R.I.P. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monika Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 nei.. dårli me d... har egentli gidd d opp.. hehe... tror eg må ha bildene på nett før eg får lagt dei inn. å d har eg jo ikke så då la eg d på is.... :mad: er ikke så flink me data.... uheldigvis........ helpme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weltzin Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 ja du må nok ha dei på nett ja.. du kan berre senda dei te meg, så kan eg legga dei ut for deg eg. (twpede@frisurf.no) Siter 01 BMW 320 Ci -x 93 Volvo 850 GLE -x 89 Sierra iS -x 87 Audi 80 1.8e -x 83 Sierra 2.0L R.I.P. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg