Gå til innhold

senkesett til 850

Ranger emnet


monika

Anbefalte innlegg

hey..

er det noen som vet hvor eg kan få tak i senkesett til en 850 , som senker mer enn 40mm????!!!!!!!! håper noen kan hjelpe meg.. har snakket med eiker , bcb og mh styling i sverige.. har funnet noe i kw, men håper på å finne flere alternativer.. aller helst vil eg har luft , men d ser ut til å være umuli å få tak i til en 850. hellothere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk :thumb ja det var litt dyrt.. men sparer heller litt lengre då, bilen skal jo stå inne nå på vinteren allikevel.......... mange sier at man ikke kan montere det selv fordi d er så masse fin justeringer på d.. men d finner eg vel ut av når den tid kommer........ cheers happyhappy nå er d bare til å jobbe masse overtid når den tid kommer så blir d luft senkesett.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk.... får ta en telefon der til og høre også då.. har aller mest lyst på luft, men noen sier at du ikke får d godkjendt.. så eg må undersøke noe meir... har prøvd å lagt inn bilde av bilen men er ikke så flink me data så fåreløbi så har eg ikke klart d.. noen som kan si hvordan eg jere d?

klem

morph

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... okey.. har prøvd fleire ganger men får bare opp noen bokstaver i en ny rute.. må bilde av bilen ligge inne på internett fra før??? hehe.. er ikke så flink me data ... well hehe .... har så lyst å få bilde av bilen inn på forumet :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D happyhappy happyhappy happyhappy happyhappy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår