ThAMaZTeR Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Denne bilen er nå å se i Hamar. Har visst gått som demobil i tyskland, sitter BRA med stereo i den.. uansett, pen bil, fler bilder kommer, da jeg har fått en bestilling på et lite fotooppdrag :P Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer_boy Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 pen bil...er ikke denne tilsalgs? har sett den på autodb hvis jeg husker riktig... Siter (X) BMW E46 318IA (X) BMW E60 530DA (X) BMW E39 525I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Bilen fortjener noen nye speil som ikke ser ut som mikkemusører.. også fortjener den å slippe å drasse på cupwings.. og øyelokk.. men ellers meeeeeeget fet.. absolutt potensiale til å bli enda fetere også. En annen framfanger hadde vel ikke skada heller.. hehe Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forconin Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 hehe, tror jeg så den der i går. Pen bil. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 pen bil...er ikke denne tilsalgs? har sett den på autodb hvis jeg husker riktig... han som har den nå kjøpte den på lørdag :P Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 så denne på søndag ja.. hvem var det som kjøpte den da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer_boy Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 han som har den nå kjøpte den på lørdag :P jaha...legg ut bildene når du har fåt tatt dem da;) er du fotograf? Siter (X) BMW E46 318IA (X) BMW E60 530DA (X) BMW E39 525I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Pen bil ja, men jeg synes han kunne ha byttet til noen andre baklykter Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Det der var alt annet enn pent i mine øyne. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Bonzai Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 jaha...legg ut bildene når du har fåt tatt dem da;) er du fotograf? det skal jeg gjøre, driver en del som freelance-fotograf ja :) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer_boy Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 det skal jeg gjøre, driver en del som freelance-fotograf ja :) ok..da kan jo du ta bilder av den bilen jeg skal kjøpe fra belgia;) Siter (X) BMW E46 318IA (X) BMW E60 530DA (X) BMW E39 525I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer_boy Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Pen bil ja, men jeg synes han kunne ha byttet til noen andre baklykter baklyktene var fine de..men han kunne ha lakket dem i bilens farge ikke så mye men bare litt lakk. har sett det på flere biler ser utrolig pent ut.. Siter (X) BMW E46 318IA (X) BMW E60 530DA (X) BMW E39 525I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg