NAnders Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Har en 1996 caddy hvordan kommer jeg meg inn i service menyen i det lille displayet under speedometeret hvor Trip jeg vanligvis kan velge mellom trip og km teller Siter _____________________________________ VW Caddy 1,4 1996 Giant XTC 860 med hydr. skivebremser "This thing does a billion miles pr hour, and i know this for a fact beacuse i've tested it" Jeremy Clarkson Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Har en 1996 caddy hvordan kommer jeg meg inn i service menyen i det lille displayet under speedometeret hvor Trip jeg vanligvis kan velge mellom trip og km teller Hvorfor? Det har vært nevnt på golf 3 forumet, men om det er det samme vet jeg ikke. Blir vel heller Polo forumet Prøv å søk på en av de forumene du Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg