wartex Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Sliter med å få bort bulker i filmen på sotinga på bakruta. Ruta bøyer seg jo hver vei. blir som å sote en fotball på innsiden. går jo ikke.. noen tips på hvordan jeg kan gjøre det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wartex Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Sliter med å få bort bulker i filmen på sotinga på bakruta. Ruta bøyer seg jo hver vei. blir som å sote en fotball på innsiden. går jo ikke.. noen tips på hvordan jeg kan gjøre det? har lest at man kan ta ut rute osv osv.. men gidde rikke styre så fælt, har også lest man kan bruke "tapet" metoden.. men da syns stripene i skillene. dette vliker vi ikke =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Det spørs jo litt på hvilken film du bruker.... Er bare 3M film som er brukendes til bakruta... men du kan jo prøve med litt varme, men regner med at det går til helvete Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Har hørt at om du tar på varmekablene i ruta når du har på film, blir det bobler. Anbefaler å koble ut dei slik at du ikkje kommer borti knappen :p Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Hvis du bruker film fra 3M, så trenger du ikke tenke på varmetrådene, det går fint å bruke dem, men så er 3M filmen ment til å varmes (krympes) også da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wartex Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Hvis du bruker film fra 3M, så trenger du ikke tenke på varmetrådene, det går fint å bruke dem, men så er 3M filmen ment til å varmes (krympes) også da O,, men er den typen film noe vanskeligere å legge på da? eller går det for det sdammen som den andre, vann og såpe og de greian der =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 vann og veldig lite såpe ja... Vaske ruta GODT før du begynner... jeg vil si 3M filmen er lettere en noe annet, men filmen er dyr da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wartex Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 vann og veldig lite såpe ja... Vaske ruta GODT før du begynner... jeg vil si 3M filmen er lettere en noe annet, men filmen er dyr da... Men jeg tenkte på bulker, luftbobler. er jo som å prøve å sote innsiden av en fotball. det bulker seg i kantene uansett. Eller er 3m filmen grei på den delen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Ja, det er den, for den krymper litt når du bruker varmluft på den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg