B.T.i Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Meget pen farge :thumb Er det dårlig passform på fangeren? tenker da på at det ser ut som den er for lang i forhold til skjermen.. Jeg ville også plassert gitter e.l. bak T4 rillene.. Ellers virker dette meget lovende.. Planer for motor? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_jinta Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 bra prosjekt:) skal bli artig å se hvordan den blir. jeg har også lyst på å gjør masse med min, men det var dessa penga da! Siter -Tess Mitt Golf-prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92531 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diablo- Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Har vært litt fraværende en stund jeg, har vært uten internett, men, til deg som lurte på hvordan jeg mekka panser forlengeren så har jeg helsveiset den, tinnet og sparklet... Det er ikke dårlig passform på fangeren, hadde bare tredd den innpå når jeg tok bilder, nå er den skrudd fast & det funka fett =) Bilen er 95% ferdig, skal gjøre resten i helga (,") Slenger ut noen bilder på lørdag jeg!! Blir gromt azzå! Men men! Fått lyst på ny bil, så vurderer å selge den, for gæli egentlig, har jo kosta på den astronomiske summer her, og mange hundre arbeidstimer... Hmmmmm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Kjøp deg en da vel?!? :hammer Kjøp Corradoen min så skal jeg oxo kjøpe meg Golf;) Men respekt for det du har gjort her ass! Keep It UP! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diablo- Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Hehe, pictures coming soon!! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Rabbit" Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Bilder...bilder... bilder.. hehe ;-) Blir fett det her;) Siter http://www.love-lounge.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diablo- Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Har endlig fått surra meg til å ta noen bilder idag jeg, men, det blir liksom ikke noen bra bilder, glansen blir liksom borte.. Hmmm, kan jo ha noe med detta gamle foto aparatet ifra 1999 da, 1 Megapixel, JoHHooo! Her er hvertfall bildene: Front: V. Side: H. Side: Bak: Skjerm med T4 hull og Astra Blinklys (,"): + Noen til av det samma: Jatta Jatta! Det var hvertfall noen bilder... Har forresten fått det for meg att jeg skal selge den nå, er kjempe fornøyd, men.... Ny bil hadde vært digg det også!! Så, noen som veit om noen som har lyst på strøken Golf? Er egentlig litt fristende og ha den til våren, aka. VW treff, men, Hmmm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diablo- Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Glemte å skrive att jeg ikke har satt på speila, øyelåkka til baklyktene og listene på dørene! Coming Soon =) Må male dem først! Muhah! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diablo- Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 La ut Golfen for salg nå jeg: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=969523&username= Har egentlig ikk noe lyst til å selge den men... Hmmm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ray Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 damn den blei råå.. einaste felgane eg kj likte heilt, men vet ikke om du ska ha nye elle ei ?? Siter -97 VW Passat TDI x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P x-94 Opel Astra sportive stv Solgt x-85 Volvo 740TIC Solgt x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diablo- Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Det er vinterfelga, så det får holde =)=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Rått! Ekstremt pen farge vertfall.. :) Kan ikke selge nå, når bilen nettopp er ferdig.. Du får si ifra om du er i Gjøvik-området en dag.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diablo- Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Det skal jeg gjøre, er ifra Roa så det er ikk så langt unna...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Kom med noen bilder av lys og tåke på også da - for å se hvordan det blir seende ut... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Kult, denne blei rå. Ja, du får si ifra om du er i Gjøvik området :-) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg