Viking067 Skrevet April 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Kom over dette sporet.Skoavtrykket til høyre er størrelse 44 i skutersko...... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette84 Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 Originally posted by 2FAST4U Dæven det så kaldt ut... Liker meg bedre på østlandet jeg.. :cool: Enig med deg ;) Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet April 21, 2003 Rapporter Share Skrevet April 21, 2003 damn.. jeg har lyst til å reise til Svalbard jeg, virker som et fint sted. men bare for noen uker :D har aldri sett isbjørn jeg :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Yatsy, har 1 måned igjen så har jeg vært her 3 år.Sender deg pm hvis det skulle dukke opp noen guidejobber.Har ikke mailadressen din lenger, send den hvis du vil. Sjefen sjøl....(tatt ved Austfjordneset) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yatsy Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Akkurat!! Men reiser du ned med det samme, eller prøver du å finne deg noe annet der oppe..? Hvor går reisen etter Svalbard? Hold meg gjerne oppdatert om ledige jobber, har ikke Svalbard posten lengre, så går glipp av en del informasjon.. Min mail er yatsy@tiscali.no Siter 1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :) 2. 3. Takk til: 4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning. 5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DruZella Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Faren min jobba for Kystvakta oppe i Svalbard en gang i tiden.Og han fortalte meg det at jenter der oppe ble kalt for bamsemums, for det var noen som hadde blitt drept av isbjørn og noe greier. Håper da dette virkelig var for å lure meg, ellers så tør ikke jeg å dra til Svalbard. *Løpe i en drittfart for å passe på at ikke en isbjørn kommer og biter meg i ræva* :eek: :eek: :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Yatsy: Ser ut som jeg blir en stund til ja.Tenkte jeg skulle prøve å legge opp noe penger før jeg flytter.Hvor reisen går da vet jeg ikke men har noen gode kontakter i USA innen maskin/bygge/anleggsbransjen. Sender deg tlf nummer etc til diverse firmaer her oppe så kan du jo høre med dem! Druzella: Det var en jente som ble drept av bjørn rett ovenfor byen, på Platåfjellet.Hun la seg ned og spilte død men det hjelper ikke mot isbjørn for den spiser alt den kommer over.Da mener jeg alt også, fra snøskuterseter til girolje. Venninna hennes hoppa utfor et stup og redda livet på den måten, godt forslått og med diverse brukne ben. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yatsy Skrevet April 23, 2003 Rapporter Share Skrevet April 23, 2003 Flott Viking!! Hører gjerne fra deg.. Hadde ikke vært dumt å reise opp ditt igjen for en kortere periode.. Mange gode minner fra Svalbard.. Så bare sende tlf nummer Viking.. Du har jo mail adressen.. Siter 1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :) 2. 3. Takk til: 4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning. 5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg