Bamsemoms Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 var dokumentaren denne dvd-en?? hvor laster man ned dokumentaren? Jeg vet ikke. Det går sikkert igjenn på Discovery, er bare å se i programmet det. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Når sender dere filmen ut til de som har forhåndsbestilt/-betalt? Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Når sender dere filmen ut til de som har forhåndsbestilt/-betalt? Virker som det er problem det der med kundeservice. Ikke bra. Hadde hatt en strategi i min bedrift. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Virker som det er problem det der med kundeservice. Ikke bra. Hadde hatt en strategi i min bedrift. ..Og det er? Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdy2greddy Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Øøø, hvor kan man laste ned? :hammer WCC gutta er jo helt syke ja, men denne bilen er "gammel" lenge siden de lagde den, han sjefen, ryan heter han ikke, blei stoppa for kontroll med denne bilen, og begynte å slite med å forklare hva det var, men alt gikk bra, ligger forresten bilder på nett siden deres. piratbay... Siter finn formelen for $=hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 er det nakne damer i filmen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 ..Og det er? Man røper aldri sin strategi ;) Men faktisk det å lever en vare som en kunde bestiller er vesentlig. Konseptet som de hadde med video klubben var bra, men jeg ville ha brukt markeds kanalene anerledes. Sier ikke noe mer rundt det. Dette er generel markedsføring m'm :afro Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Hehe, luring:) Å levere varen kunden har bestilt er jo vesentlig ja, blir ikke mye butikk uten det! Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Hehe, luring:) Å levere varen kunden har bestilt er jo vesentlig ja, blir ikke mye butikk uten det! Sant det. Er jo faktisk noe av det værste man kan gjøre. :iconsm Til dere som selger denne videoen. Kjøp dere en markedsføringsbok for markedsføring på videregående stadie. Tror det er en del å hente i fra den ;) Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Beklager for at jeg gjentar meg selv, men: Når sender dere filmen ut til de som har forhåndsbestilt/-betalt? Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Virker ikke som han er så ofte innom her.. har du sendt e-post? Kanskje det hjelper. Er nok bare en glipp. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Har dere som bestilte fått filmen enda? Jeg forhåndsbestilte men har ikke fått enda, hmm, kanskje bare en glipp men :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Har dere som bestilte fått filmen enda? Jeg forhåndsbestilte men har ikke fått enda, hmm, kanskje bare en glipp men :) Har selv bestilt men ikke sett noe til den... Fikk en mail for en lenge siden om at den ville bli forsinket, men... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CiLiUs Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 forrhåndsbestillte og betalte filmen jeg også, skulle vel komme i november??? Har ikke sett noe til filmen enda jeg nei, vis ikke postmann har den i sin private samling............................................... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg