Gå til innhold

Sil-eighty til salgs.

Mayhem

Anbefalte innlegg

Visste ikke helt hvor jeg skulle legge denne for at flest mulig Nissan-folk skulle finne den, så la den her jeg. Noen som er registrert der må gjerne legge den inn på 200sx-ogn.

Tittet litt rundt på kjøp/salg i sverige og fant en liten godbit, en 200sx sil-eight..:) Er jo ikke så mange av dem her oppe i nord, så tenkte jeg skulle legge den ut her.:)

http://www.blocket.se/view/5896121.htm?caller=gbl_s&l=0&c=1&city=0

Edit: Så nå at det var en ganske gammel annonse, men kan jo hende den fortsatt er ute for salg.

(\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature

(O.o) to help him on his way to world domination.

(> <)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke helt hvor jeg skulle legge denne for at flest mulig Nissan-folk skulle finne den, så la den her jeg. Noen som er registrert der må gjerne legge den inn på 200sx-ogn.

Tittet litt rundt på kjøp/salg i sverige og fant en liten godbit, en 200sx sil-eight..:) Er jo ikke så mange av dem her oppe i nord, så tenkte jeg skulle legge den ut her.:)

http://www.blocket.se/view/5896121.htm?caller=gbl_s&l=0&c=1&city=0

Edit: Så nå at det var en ganske gammel annonse, men kan jo hende den fortsatt er ute for salg.

Så valget falt på mediaforumet? Hmmm, hva med å legge den under Nissan i stedet? Kanskje litt mer logisk eller?

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg har sett er det ikke så veldig mange som titter innom Nissan-forumet. Er det liv og død om å gjøre så kan kanskje moderator flytte tråden?

Det er ikke akkurat slik det funker da. Du velger forum etter hva tråden handler om, ikke utifra hvor du tror flest mulig vil se den :hammer

Edit: Ser nå at den er flyttet, hvilket er bra :)

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider