slabbadask Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 leker litt med tanken på å bygge inn en skjerm i midtkonsollen på min golf 2 1986 modell...Noen her inne som har gjort noe sånt prosjekt før,og som kanskje har noen ideer til hva slags materiale jeg kan bruke? Best å støpe i glassfiber eller lignende...? Takker for svar...!!! :thanks :cab M.V.H Bård Christian Simonsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slabbadask Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Ingen som har noe innspill å komme med alacocaina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 jeg vet ikke hva du synes om det, men jeg skal vartfall gjøre det sånn.. :D http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=64340 Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg