jan Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Greide å få bilen låst inne i ett forbanna parkeringshus idag . Det som skjedde var at jeg var overbevist om at parkeringshuset stengte klokka 21 men det stengte klokka 20 . Når jeg kom der var den jævla bommen lukt . Så jeg måtte ringe til securitas for å få åpna porten . Dette kosta meg 350 kr . Det som irriterte meg mest var kor lettvint det var å få ut bilen . Av med en hengelås løpe ned å hente bilen,putte på den forpulte automaten 30 kr og kjøre . Fyren som kom og hjalp meg var hyggelig og sa at jeg kansje slapp og betale vis jeg var heldig . :mad: :mad: :mad: damndamn damndamn anger2 anger2 :anger: :fuckme2: :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Hahahahahahahaahhaahahhahahheheehehhohohohoho nice one Jan:D Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 hahahahah! det har jeg også gjort! :D :D :D :D ;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 pleier alltid lese sånn jeg.. :) hadde det skjedd meg hadde jeg ikke fortalt det til en kjeft :D Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet April 12, 2003 Rapporter Share Skrevet April 12, 2003 Originally posted by bing pleier alltid lese sånn jeg.. :) hadde det skjedd meg hadde jeg ikke fortalt det til en kjeft :D Greit å vite for en b0ndegutt som meg vettu :D *notere i "viktig i storbyen" boka mi* kiddie kiddie kiddie hellothere hellothere hellothere Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Inge Lindviksmoen Skrevet April 12, 2003 Rapporter Share Skrevet April 12, 2003 Originally posted by CrZy_T Greit å vite for en b0ndegutt som meg vettu :D *notere i "viktig i storbyen" boka mi* kiddie kiddie kiddie hellothere hellothere hellothere :roll: lol lol :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg