speedy460 Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 har en 460 2.0i 96 modell lurer på om det e noe særlig ombygging for å få nedi en 1.8turbo motor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Hei, har ikke noen tips eller noe sånt, men fikk en liten idè når jeg så tråden din å lurte på om dette var mulig, håper jeg ikke ødelegger tråden din. Åssen hadde det vært å putta en turbofemmer med kasse i en 400, veit det er Renaultmotor i de orginalt. Noen som har prøvd??? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy460 Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 hele vitsen var at 1.8 turbo e en orginal 400 serie motor som eg tror passer rett oppi uten noe ombygging Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy460 Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 noen som skal selge en 1.8 turbo motor med manuell kasse og lednings nett ? trenger også et grøfte lys på høyre side. noen som har noe ligende de vil kvitte seg med ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 du kan få kjøpe bilen min den e ommbygd det va ett satans arbeid ett reint hellvette men bilen e 1995 mod med 92 mod motor å gir ledningsnett å kjørecomputer bilen må eu godskjennes men er noe småfix på den men selges høystbydene 20000 desuten du får ikke noe motor å ledningsnett til under 10000 kr men uansett her har du tlf nr viss du e inntresert du får også me det gamle ledningsnette å den gamle 2,0 l motoren bilen går som ei kula den :) :magic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 91320039 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klovny Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 kan være intresang den bilen din . har du justert turbo trykket eller trimet den på noen annen måte? har jo allerede en bra 460 fra 96 med skinn seter og alt utstyr kan det være interesangt å bytte bilen i en annen med noe i mellom ? Siter Mitsubishi Galant 1,8 ut å ta stripa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klovny Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 har en ny lakket og stylet opel combo fra 95 har brukt mye penger og tid på den nesten ferdig bilen er lakket i tre forskjelige pearl farger som skifter bakover gradvis den e nettopp eu god kjent. bilen virker og går som en klokke Siter Mitsubishi Galant 1,8 ut å ta stripa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 bare så domt eg har sagt eg skall kjøpe en annen bil å det e derfor eg skall selge den eg skall kjøpe meg mercedes 250 disel 94 mod e klasse :driving :driving :driving :magic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 det som e e at du kAN FÅ ME MOTOREN OG SÅ KAN DU TA MOTOREN MIN og sette oppi den orginale igjenn å bare selge den igjenn er mye arbeid men det går ;) har jo ledningsnett å alt liggene men vil ha litt xstra da men kom med bud for alt i verden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy460 Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 hvordan er det med rust og sånt på bilen noe inni dører eler hjulbuene ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg