apetor Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Har kraftig slark i begge forhjulene, når jeg tar tak i hver side på hjulet og rikker fram og tilbake, er det tydelig slark. Ikke når jeg tar oppe og nede. Under kjøring merkes det godt på ujevnheter (klunkelyder) og ved bremsing (pulsing i pedalen og vibrasjoner som merkes i hele bilen). Noen teorier om årsaker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinnan Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Hei.. i og med at det blir klunkelyder så tror jeg det er de nedre opphengskulene dine som det er slakke i.. få en kompis til å se/kjenne på kulen mens du rikker hjulet..! ved pulserende pedal er det nok kast i bremseskivene dine.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amx Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Indre styreledd ! ;) Siter Steinar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg