volvo240gl_turbo Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Kjeften på deg Robert! Volvo`n min er stiligere enn Eskroten din! Bare vent til jeg får litt mere futt i kjerra mi, så skal jeg rygge i fra deg! Det går også en ganske strøken 144 her i området. Grønn og helt original. Er en eldre kar som eiern. du bor du rundt i området grynnerløkka torshov området skulle tatt et volvo meet en kveld da. bor i du veit blææææææærum. har vert på torshov en gang masse 240'er der egentlig greit sted å se etter bil haie en gammel gubbe kan jo finne greie dele biler der. Siter 1995 modell Insane 200SX S14 Har Fått en liten front skade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Fant deg i dag og jeg da :P Du står rett ovafor siloen egentlig.. Tok å kikka litt på bilen din jeg ;) Pent med 1000-meterne i grillen, har ikke lagt merke til de. Men hvorfor har du ikke hvitt på turtellern din? Og listene over lyktene, har du lakkert dem selv? eller er de orginale? Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundinracing Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 nissefaen, hvor mange ganger er du blitt bannet a?? bytter jo navn oftere enn jeg bytter boxer jo... (jeg dusjer sjelden) Siter 1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s" 2010 Audi A3 ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!) Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Fant deg i dag og jeg da :P Du står rett ovafor siloen egentlig.. Tok å kikka litt på bilen din jeg ;)Pent med 1000-meterne i grillen, har ikke lagt merke til de. Men hvorfor har du ikke hvitt på turtellern din? Og listene over lyktene, har du lakkert dem selv? eller er de orginale? Hehe. Kom innom sykkelsjappa en dag, så kan vi ta en Volvo-prat! Listene lakkerte jeg selv. Med Presto billig lakk og grunning fra Torshov bilrekvisita. Sitter som bare det. Tror jeg skal lakke grillen også. Har ikke helt bestemt meg. Liker chrome, men bilen har så lys farge. turtelleren monterte jeg for ikke så lenge siden. har ikke kommi så langt som å få ordna det enda. De er ikke helt hvite. De er lyseblå oppe og nede og hvite på midten, med skikkelig fin fading. Skjønner ikke en dritt av photoshop, Så det var en kamerat som fiksa dem for meg. Synes ikke det er så pent med 1000-meterne foran grillen, så det er derfor de er bak. Greie å ha de. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 jeg har no bilder av den volvo`n.. høres egentlig ut som en V8.. han dro på godt igjennom krysset på toppen av grunerløkka.. skal se om jeg får lagt ut. pen bil Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Er det v8 i den? Så tøft!!! Legg ut bilder. Veldig viktig! Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 ingen som har bilder av den da? Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_turbo Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 fett V8 er morsomt Siter 1995 modell Insane 200SX S14 Har Fått en liten front skade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Er veldig sjelden i Asker. Sykler BMX, så jeg pleier å dra til skateparken på Føyka for å sykle en gang i blant. OT men: Sykler BMX i Drammen på vinterstid også eller? står iallfall en veldig lik en der, nesten hver tirsdag.. Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 bah...noen som har ett lett sted å legge bildet? Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Jau. Er i Drammen hver tirsdag. Må få sykla litt om vintern og. Hallen der er knallfet! Pleier å dra innom Statoilen å rægge litt på veien hjem. Er dårlig med volvoer der. Gå inn på http://www.photobucket.com og last opp bildene der. Eller send dem til meg på mail så skal jeg legge dem ut. kristian.salvesen@chello.no Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg