pedert Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Har nå kjøpt meg en cherry gtt, målet er og bygge om min ca16de motor med en cherry turbo. har hørt at dette lar seg gjøre. Noen som har noen invendinger??? Siter 87 Nissan Sunny 1,6GTi 16V 85 Nissan cherry GTT(delebil) 82 VW passat 1.6 GL (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Ikke ødelegg GTT'n, om den er i grei stand. Ellers er det fritt fram. :) Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Har nå kjøpt meg en cherry gtt, målet er og bygge om min ca16de motor med en cherry turbo. har hørt at dette lar seg gjøre. Noen som har noen invendinger??? hvorfor ikke bare bygge turbo på CA'en?? enklere d muligens... Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedert Skrevet Oktober 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Var å henta gtt`en igår. Er ganske mye som må gjøres med den altså. den bruker like mye olje som bensin, Dynamoen er fucked, + ganske mye rust. Men interiøret er i god stand, kan godt selge det hvis noen er intreserte. Skal Bare ha turboen over på CA`en jeg, denne er bare 3 år gammel. Siter 87 Nissan Sunny 1,6GTi 16V 85 Nissan cherry GTT(delebil) 82 VW passat 1.6 GL (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 aaa.....skjønner...bygge manifold selv eller? Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Jeg kunne ha godt av ny førerstol(Hvis den du ikke er slitt hull i på sidestøtten) Bliklys rele Hattehylle Er dørene fri for rust? Emblemer, gtt, list på bakdør er jeg også ute etter.. Trenger mye rare småting til min GTT, bare å sende pm Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedert Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 aaa.....skjønner...bygge manifold selv eller? jaah... tenker jeg lager en i rustfritt på jobb. der har jeg alt jeg trenger for jobben. Siter 87 Nissan Sunny 1,6GTi 16V 85 Nissan cherry GTT(delebil) 82 VW passat 1.6 GL (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedert Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Jeg kunne ha godt av ny førerstol(Hvis den du ikke er slitt hull i på sidestøtten) Bliklys rele Hattehylle Er dørene fri for rust? Emblemer, gtt, list på bakdør er jeg også ute etter.. Trenger mye rare småting til min GTT, bare å sende pm Vel... bare å sende en liste. har en komplett gtt her(-turbo) Fikk ikke med noen hattehylle. Dørene er begge ganske rustne,hele bilen egentli. Førerstol er godt slitt i sideklaffen, men ingen hull. fangere og skjørter har en tidligere eier virkeligt skjønt hvordan han skal montere, kjørt noen kembo size karosseribolter rett igjennom fra utsida. Siter 87 Nissan Sunny 1,6GTi 16V 85 Nissan cherry GTT(delebil) 82 VW passat 1.6 GL (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Du har pm! Hvor mye hester er du ute etter? Bilder? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg