ipo Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 heisann, nettopp skifta diff. jeg fylte på 1 liter olje, noen som vet hvor mye olje som skal fylles på en volvo 240?, og hva for en olje er best til turbo motoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 du fyller til det er fullt, mao, til det kommer olje ut påfyllingstroppen igjen. Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biggen Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 heisann, nettopp skifta diff. jeg fylte på 1 liter olje, noen som vet hvor mye olje som skal fylles på en volvo 240?, og hva for en olje er best til turbo motoren?Alt dette står i instruksjonsboka til bilen din. Har du ikke den, så snakk med ditt Volvo verksted. Her bør du bruke riktig olje og riktig mengde. Alt annet kan gi uheldige konsekvenser.....! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipo Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 jepp, jeg har fylt på bakaksel olje, 70-ettelleranna, men men, dei på verkstaden får ta seg av motor olja, hiver den på spissing og olje skifte i morgen så ordner det seg tenker jeg :p btw, hvor lenge bør jeg kjøre inn diff olja? takker for alle svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Alt dette står i instruksjonsboka til bilen din. Har du ikke den, så snakk med ditt Volvo verksted. Her bør du bruke riktig olje og riktig mengde. Alt annet kan gi uheldige konsekvenser.....! For å si det sånn, det er umulig å bruke for mye olje på en diff, bare for lite går ann. Men man skal fylle til det renner ut påfyllingshullet. Da er det nokk. Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg