KloA Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 huhei, hadde en '90 1.8i cl sedan i 2004, men den var så kjip at jeg byttet den ut med en honda accord, men igår ramla det en '90 passat gt stasjonsvogn 2liter 16v i fanget mitt for 3500,- =) eneste feil er eksos og bremsemasteren , kun gått 145kkm og strøøken skinninteriør =) er det noen som vet helt presis hva denne motoren yter ? globalcar.com har ingen 2liters 16v-passat i den generasjonen, mens golf'en med 2liter 16v har 149 hk, er det samme motor ? edit : litt stort bilde, sorry 'bout that.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Du mener 35.000, får jeg håpe. Hvis ikke blir jeg nesten litt sur.. 3.500 kunne jeg glatt gitt KUN for interiøret. Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 mihihi, nei, 3.500,- (tretusenfemhundrekroner) :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 skal være 136 hester 2.0 16v motorene i passat Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 mihihi, nei, 3.500,- (tretusenfemhundrekroner) :pray Hvordan fant du den? Nær slektning eller noe? RØVERKJØP! Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 annonse i avisa på lørdag faktisk "passat 16v stv selges som delebil" , hadde aldri forventet en slik pris =) bare de 8 nesten ubrukte dekkene med felger er jo verdt prisen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Gratulerer! Fler bilder?? Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 flere bilder you say ? ok da, men blir linker i stedet for bilder i forumet (er for lat til å endre størrelse) .. disse bildene er tatt med mobil, satser på at det ikke er drittvær i morra, så da blir det skikkelige bilder.. bilde 1 bilde 2 bilde 3 bilde 4 bilde 5 bilde 6 bilde 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 hvis du har lyst å gjøre litt raske penger kan jeg godt kjøpe bilen av deg for gjerne det tredobbelte av det du ga.. som den står. :D Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 hehe, neitakk, tror nok jeg skal ha denne =) noen som vet hvor eller om man kan få tak i trimkammer til disse ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 volksport.no har vel kam. Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Dette er kvalmt :) hehe Men velkommen tilbake ;) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 haha, dere er bare sjalu! =p men, må vel kanskje investere i ny eksos før jeg gidder å flå opp penger for kam =) mekonomen tar 12800,- for komplett eksos :hvaskjera ikke f. om jeg betaler så mye =p , hvem andre leverer ? skal ta meg en runde i morra for å høre rundt i byen her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 kan jo bygge eksosen selv da. Skrudde til en volvo 760 tic en gang. Kom på ca 600,- pluss 4,5" japse-potte :shake Klart bedre og sveise men når man ikke har utstyret i orden blire vansklig! Har du noen pics av intreøret? Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 høres ut som et lovende alternativ, får høre me de jeg kjenner som har utstyr =p ... en liten ting jeg kom på : bilen er bruktimportert i 97 (dvs første gang registrert da) betyr det 5k i omregistrering ? =\ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg