fluid Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Startet ett nytt prosjekt i kveld, dvs. åpnet esken:) Er litt usikker på hjul, hva ser lurest ut? Originale er hvertfall helt uaktuelt. Dashbord/midtkonsoll fra Mercedes S600 Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 håhå,den var rå! kule felger du har der og:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 likte de to første para med felger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 du vet at du har en knapp som heter EDIT nederst i hjørnet på innlegget? Likte de 2 første jeg og ;) skal du style mere da? Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 du vet at du har en knapp som heter EDIT nederst i hjørnet på innlegget?Likte de 2 første jeg og ;) skal du style mere da? beklager så meget,den glippen skal aldri skje igjen,lover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Hvor har du kjøpt den modellbilen? Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Martin som driver vwbus.no hadde to liggende, så da måtte jeg jo kjøpe de. Ellers så finner du de på ebay fra tid til annen. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Rått! gleder meg til å se hvordan denne blir seende ut.. cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 var meget tøff:D:D er det mulig å senke den?? ossen skal du gjøre det?? (hvis du skal gjøre det da:P) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Man kapper enkelt og greit fjærene :P Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 skjer det no her om dagen da?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 skjer det no her om dagen da?:) ja byner å lure på det samme,, virker som denne kan bli tøff. :thumb: men update snart ? Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Står litt stille om dagen, venter på litt styrene, skal prøve å lage en frontspoiler. Har sparklet litt skjøter osv. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 tøffe greier:) du har ikkeno felger til 1/18 biler og selge meg vel? svar på pm om du vil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 etter at jeg så prosjektet ditt,så måtte jeg skaffe meg samme settet,eller rettere sagt to sett ahahahhaha fant de på ebay.de,til en grei pris Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg