^celica^ Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 hei. har 1stk problem med min rc-bil.. når eg trekker i startsnoren, så vil den ikkje "gå" inn igjen... noen som har ein ide??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 garantert fjæra som sitter inni snorhuset ;) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 ta og skru om snor huset og se. tror det snart skjer med min og. ulyd når jeg drar:( Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 kan også være smart å vaske snorhuset med rødsprit da det kan være mye dritt som hindrer snoren å gå tilbake Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 hadde det problemet med den ene bilen jeg hadde, der hadde fjera hoppet av inni. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Kan være fjære som er knekt da, eller gått ut av sporet sitt så den ikke blir trekt opp. Vask ellers alle sånne deler med fuel.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Det var einveis kulelageret til startsnoren som var gåent... for di som ikje veit: når du trekker i startsnoren, skal kulelageret holde fast slik at du starter motorern, og når du slipper snoren skal kulelageret slippe andre veien.. noen som forstod?? Mitt hang begge veier.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 oiida. fikk du fixa det da? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Hadde samme problem med min (USA-1) og der bytta jeg hele greia.Motoren hadde dradd rundt alt inni snorhuset. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 eg fikk stoppa det før det gikk så langt.. hehe nytt kulelager er i posten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Hadde samme problem med min (USA-1) og der bytta jeg hele greia.Motoren hadde dradd rundt alt inni snorhuset. Det skjønner jeg godt! En komplett sonstartunit til USA-1 koster jo like mye som en helt ny motor av bedre kvalitet som allerede har snorstart. Kyosho er sære der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg