Eclipse Gsx 4x4 210hp Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Åssen får man av skruene til kalipperene og hvor er den ledningen som skal gå til starteren som det er sånn hette på? Jeg finner den pine ikke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenf Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Hvilke skruer? Skal du ha av bare stempelet, eller skal du av med braketten også? Det er fire skruer totalt, de er garantert fulle av drit, og hvis jeg ikke husker helt feil, er de i dimensjonen 12mm på kaliperen... Gummihetta har sikkert råtna og ramla av for lenge siden! Siter 83 RX7 12A Turbo 89 Ford F-250 XLT Lariat x80 RX7 13B x82 929 HT Coupe x89 929 2.2i GLX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eclipse Gsx 4x4 210hp Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Hvilke skruer? Skal du ha av bare stempelet, eller skal du av med braketten også? Det er fire skruer totalt, de er garantert fulle av drit, og hvis jeg ikke husker helt feil, er de i dimensjonen 12mm på kaliperen... Gummihetta har sikkert råtna og ramla av for lenge siden! Hvor er de 4 skruene henne da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenf Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Ok, vi får ta det slik.. Kalliperen sitter fast med en bolt i den ene enden på baksiden av kalliperen. Når denne er løsnet, kan du vippe opp kalliperen fra klossene og dra den av den øvre bolten. Braketten til kalliperen sitter fast i to bolter på baksiden av skiva. Hvordan du får dem av? Med makt.. Jeg har brukt latmannsarm før, men det beste er absolutt luftmuttertrekker! Siter 83 RX7 12A Turbo 89 Ford F-250 XLT Lariat x80 RX7 13B x82 929 HT Coupe x89 929 2.2i GLX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg