Islanwind Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Har ein Blaupunkt Daytona MP53... Har kjøpt brukt, og eier ingen bruksanvisning.. Ser på nettet at spilleren har noe som kalles nattmodus.. Hvordan funker dette? Noen som har eit svar på det? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Kan gjette meg til at nattmodus er dempet belysning i display..? Har ikke noe erfaring med denne spilleren, så det blir ren gjetting.. :hammer Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 nattmodus er nok dempet belysning ja hvist ikke det er snakk om hvilemodus som er at spillern er skrudd av men displayet og knappene lyser og det vises en slags demo lr noe på displayet. Siter D koste å værra kar. Kjør volvo!!! :cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Nattmodusen kobler som regel inn når du vrir om bryteren slik at du aktiverer fjernlys, da dimmer min spiller iallefall. det er Blaypunkt sevilla elns. Husker ikke helt. Du kan stille nattmodusen i lysstryke inne i menyen. Ganske useless, da de lyser pokker så sterkt uansett, min gjør iallefall :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Okey.. takker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg