Eirik_N Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 har planer om og kjøpe meg et par biler. Men lurer på hvor jeg bør bestille? har sett litt rundt på de linkene som allerede er her. følger det lakk med settene eller kjøpes det utenom? Ser noen av bilene har den fargen på karroseriet som det er på esken, er karroseriet ferdig lakkert eller er det bare laget i den fargen plast? slik at jeg kan grunne og lakkere den fargen jeg vil??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 spørs litt det. lexan kaross er som regel blank(uten lakk) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Jeg annbefaler deg å bestille fra HLJ. (Men les i posten som er klistret her på hobbyforumet, der står det om annbefalinger osv..) Det følger ikke lakk med settene, dette må du enten bestille sammen med bilene, eller dra på en hobbybutikk og kjøpe. Ingen biler er lakkert fra før.. På mange står det f.eks "Molded in black", det betyr bare at bilen er støpt i sort plastikk.. Du må fortsatt grunne og lakke :) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik_N Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Ok takk for svar. :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik_N Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Hvor mye lakk er det i de små sprayboksene? holder en boks til flere biler osv?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Jaha? Hvordan fikk du det til? Jeg bruker tamiya lakk (100ml), og jeg lakkerte 4 ganger over karosseriet på Hondaen, pluss at jeg lakkerte vingen og sånt.. Har enda spray igjen.. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 en lakk boks holder til en bil 200mm. UTEN SLØSING. snakker av egen erfaring skulle lakke en a4 avant og det gikk 3 bokser og lakken sprakk etterhvert. hva slags bil er dette?diecast eller rc bil? for det er ikke laget noen byggesett biler av audi a4. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 har tenkt på a4 jeg å. og bygge den om til med rs4 styling:)hehe Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 er det 190? hoff. må skjere ut til kjøle toppen å slik da:( mn, mn. skal ha blo metallic med grått audi merke på sida oppover bakruta:)hehe Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg