Gå til innhold

På tide med ny alarm

Ranger emnet


MaDDoG

Anbefalte innlegg

Nå er jeg sikkelig "#¤%% :deng på defa alarmen jeg har i bilen. den lever litt eget liv og er mest ute etter å kaste ut hele greia og installere en ny. Siden sentral lås modul, fjernkontroll og sirene er ute av stand.

 

Det jeg er mest ute etter er en komplett alarm. Jeg har noen kriterer som jeg har på ønske lista, men ikke et must.

 

* alarm start sperre

* 2 fjernkontrollere

* sentral lås styring

* styring av elektriske vinduer/takluke (lukke)

* fjernstart

* Pager/mobil melding (helst sms)

* FG godkjent

 

DEFA er det her tilfellet uaktuellt. Så fyr løs med alternativer og hvor de kan skaffes. :)

Audi A4 Avant 1997 1,8T

Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8

Volkswagen Golf III GL 1994 1,8

X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0

Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaxControl!!! e kompis importerer/monterer..da har du ALLE funksjoner! pluss (mener det er) 3 valgfrie tillegsfunksjoner..nevner noe: fjernkontrol med fargedisplay, du vet alltid statusen til bilen din, som temp ol.-> om den har det bra, fjernstart, fjernstyring på sentrallås,åpne bagasjelokk/dører, vibrerende/støyende kontroll om alarmen går, hjernen har sender, så om den blir stjælt, kan du spore den.. om du kjører klokka halv8 hver dag til skole/jobb, kan du programere den til å f.eks. mandag til fredag, starter bilen feks. 15-20min før det, evt lenger, så du kommer ut til varm bil og motor, om du har turbo, fungerer den også som turbo timer..

 

du kan som sagt gjøre ALT! eneste som er synd for deg er at du bor langt unna.. for han tar 4.995,- ferdig instalert..da leverer du inn bilen en fredag og henter den sødags kveld ferdig montert(snakkte han om)

*er forresten sånn de har montert en del ganger på pimp my ride..;)

 

http://www.gummigutta.no/MaxControl.htm

 

edit: fant skikkelig side der du får all den info du trenger! http://www.maxcontrol.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaxControl!!! e kompis importerer/monterer..da har du ALLE funksjoner! pluss (mener det er) 3 valgfrie tillegsfunksjoner..nevner noe: fjernkontrol med fargedisplay, du vet alltid statusen til bilen din, som temp ol.-> om den har det bra, fjernstart, fjernstyring på sentrallås,åpne bagasjelokk/dører, vibrerende/støyende kontroll om alarmen går, hjernen har sender, så om den blir stjælt, kan du spore den.. om du kjører klokka halv8 hver dag til skole/jobb, kan du programere den til å f.eks. mandag til fredag, starter bilen feks. 15-20min før det, evt lenger, så du kommer ut til varm bil og motor, om du har turbo, fungerer den også som turbo timer..

 

du kan som sagt gjøre ALT! eneste som er synd for deg er at du bor langt unna.. for han tar 4.995,- ferdig instalert..da leverer du inn bilen en fredag og henter den sødags kveld ferdig montert(snakkte han om)

*er forresten sånn de har montert en del ganger på pimp my ride..;)

 

http://www.gummigutta.no/MaxControl.htm

 

Høres jo kjekk ut den der, er litt problem med avstand ja. Hvor mye tar han for en løs. (sende den i posten).

Audi A4 Avant 1997 1,8T

Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8

Volkswagen Golf III GL 1994 1,8

X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0

Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du den nederste linken? der viser det jo hvor forhandlere holder til..og er to til i norge som har..(må bare få si at før var han ENEimportør av maxcontrol! hhe å han er an "vanlig 21åring..) men du bor ikke i nærheten av noen av de? er ikke for hvemsomhelst å mekke til..(veit jo ikke om dine kunskaper da men..) men om du skal ha deg ny alarm, VURDER maxcontrol! er et helt sinnsykt sytstem! 0og er jo ikke noe dyrere enn om du skal ha en skikkelig defa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det så jeg forstår at han holder til på brandbu? Er synd siden hans er litt "mangelfull" linker etc fungerer ikke. Eller så kunne jeg ha vurdert det litt mer, føler at en installasjon skal jeg greie. Sett litt i Sverige på det her virker jo som en grei løsning.

 

ps.. for ikke hoppe på det første og beste er jeg fortsatt åpen for forslag ;)

Audi A4 Avant 1997 1,8T

Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8

Volkswagen Golf III GL 1994 1,8

X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0

Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja klart du må jo ikke lukke øynene for alt annet!(jo du må egentlig det;)) får jeg tror jeg kan garantere at du kke kommer til å finne noe mer GENIALT enn maxcontrol!etter jeg fikk se det i aksjon på bilen til kompisen min, ble jeg 100% frelst! er som sagt et sinnsykt system, og jeg tviler meget stert på at du kommer til å finne noe lignende! ihvertfall ikke i samme prisklasse.. toppmodellen til defa koster hva? dobbelt så mye? og er fremmdeles ikke i samme divisjon!

 

spander p ådeg en telefon til brandbu i morgen(om du er på gang med ny alarm med en gang) og snakk med han..så får du vite 100% åssen det vil fungere..med tanke på pris/montering o.l.

 

jeg råder deg til å ringe han, så kan du jo fortsette å lete etterpå om du ikke er fornøyd med det du hører..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår