m4tzor Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 her kommer en wip av en honda s2000... jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre vidrere med den... noen tips? vet det kan gjøres mye rart, men finner ikke på noe som ville blitt bra.. noen kommentarer på hva jeg har gjort hittil.. oRgInAl: wIp: nyeste update wIp: Siter Har nok venner jeg lizzom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 ser ikke ut til at begge hovedlyktene er symmetriske.... men ellers kul :D Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 ta vekk det jævlige nr skiltet? rims? mindre speil??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4tzor Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 takker for comments... kan hende d kmr en update på mandag eller tirsdag.. Siter Har nok venner jeg lizzom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Er det greit om jeg prøver å modifisere samme bilen? Blir den første modden min som skal legges ut på nettet =p Skal jeglage egen topic eler kan jeg bare poste her? Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nameless Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Er det greit om jeg prøver å modifisere samme bilen?Blir den første modden min som skal legges ut på nettet =p Skal jeglage egen topic eler kan jeg bare poste her? lag egen topic:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 lag egen topic:thumb Ehm.. hva betyr WIP som mange skriver? Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Work in progres... eller noe sånt... er ikke så go i engelsk:P:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4tzor Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Er det greit om jeg prøver å modifisere samme bilen?Blir den første modden min som skal legges ut på nettet =p Skal jeglage egen topic eler kan jeg bare poste her? seff okey det... stå på;):disco Siter Har nok venner jeg lizzom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Kan bli bra, men sånn er det ikke mye som stemmer, lyktene er ikke lika og dekalen har ikke noen refleksjoner. Og ja, WIP er Work In Progress (du finner mere ord i digimods photoshop bible) Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4tzor Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 update: fixet litt her og der... prøvd i alle fall;) Siter Har nok venner jeg lizzom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Nå begynner den å bli veldig bra :) Likte det du hadde gjort med lyktene.. Om det hadde vært opp til meg skulle du skiftet de felgene.. Men det er smak og behag :P Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hysteria Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Denne ble jo fin da :D men vil gjerne se mindre speil jah Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4tzor Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Nå begynner den å bli veldig bra :) Likte det du hadde gjort med lyktene.. Om det hadde vært opp til meg skulle du skiftet de felgene.. Men det er smak og behag :P var enig i at felgene ble litt stygge på den bilen.. skulle legge meg så bare fant noen skal prøve å fixe det;) Siter Har nok venner jeg lizzom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4tzor Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Denne ble jo fin da :D men vil gjerne se mindre speil jah hvis du ser på orginalen har jeg forminsket speilene litt:P hehe kanskje litt mer? Siter Har nok venner jeg lizzom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg