Golf IV driver Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Noen som vet hvor disse selges? Trenger en til en 2006 modell. Har sett litt på transmedia.no men er ikke sikker på om disse vil passe, da modellen de opplyser om ligger tre år bak i tid! Mvh Fredrik Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Vel, den nye A3 kom vel i 2003, og dashen og radioen er vel ikke forandret siden, så den burde passe. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV driver Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Greit, takk for hjelpen! Da skal jeg se om jeg ikke får surret meg til å kjøpe noe slikt! Du skal vel ikke på messa nå til helgen transmedia? og i den anledning tenke deg å ta med en til meg? Mvh Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg