Jonomega Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Da har je lastet ned Acrobat Professional 7.0! Noen som har erfaringer med dette? Og noen tips til en nybegynner? Takker for svar! :rolleyes: Siter Lykkelig eier av 99mod passat:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 hvorfor ikke "KJØPE"*host host* photoshop i steden?? den nye pc "butikken" Limewire daglig-vare selger dette rimlig.. bare spørre i "kassa" om Photoshop... så får du det i løpet av ett parr timer..:);) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 internettutgaven av ali`s kebab det der Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Da har je lastet ned Acrobat Professional 7.0! Noen som har erfaringer med dette? Og noen tips til en nybegynner? Takker for svar! :rolleyes: Hvorfor har du skaffet deg Acrobat? Det er faktisk ikke det programmet man bruker, derimot er det faktisk Photoshop, et program man kan kjøpe hos din nærmeste elektro-forhandler.. PS, Warez er ikke lov å snakke om på forumet... X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Hvorfor har du skaffet deg Acrobat? Det er faktisk ikke det programmet man bruker, derimot er det faktisk Photoshop, et program man kan kjøpe hos din nærmeste elektro-forhandler.. PS, Warez er ikke lov å snakke om på forumet... X Tja.. Å hjelpe noen med warez på forumet er kanskje ulovelig.. Men å si "jeg har gjort det" er ikke noe som strider mot noen lov, eller regler. Så vidt jeg ser er det ingen regler mot dette på forumet, om det er, kan du gjerne quote for meg :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 riktig det nomix sier;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg