KaldBlod Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 hehe.. må lære deg å sveise da. Nyttig greie det! Okay.. Tror bilen din hadde kledd dette kittet :thumb http://eyecandyracing.no/images/Stylingpics/VW/Golf%202/Large/Front_jm.jpg Knallbillig også! angry angry Aldri i verden! Men.. Nå har vi sporet helt av her... Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 kan ikke si at jeg anbefaler monovisker fra jom.. har selv hatt den og den funka dårlig... den hopper som bare juling på ruta.. samt veldig dårlig trykk mot ruta, så den viska direkte ueffektivt... gå for bonrath, har sett den i action.. funka gull i forhold! Dan Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Det jeg har imot JOM og FK er at det er 110% sikkert at kvaliteten er for dårlig. I tilleg vet jeg at kun bonrath greier å lage viskermakanisme som går 180 grader og ikke 140 som alle hjemmesveisa og FK JOM osv greier å lage. Så det var dyrt på Eyecandy, men har nå funnet til rund 700 kr i tyskland. Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Jeg kan gå god for Bonrath, den fungerer helt topp ;) Ja den koster litt mer men det er verdt det + du får jo med en feit rett viskerarm ikke de pinglete tynne greiene :D Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 101002 Bonrath basic Einarmwischer VW Golf 2 Selges rett fra Bonrath via eBay for €99, ny. Kan sendes til Norge. Ligger mange artikler ute hele tiden, da det er Bonrath selv som selger. Ble frista til å bumpe denne tråden siden EyeCandy har begynt å sende meg PM-er om hvorfor jeg er så negativ mot han/firmaet hans. Forresten.. Noen som er interessert i et gruppekjøp på Bonrath-viskere? Da kan sikkert prisene presses enda lavere. Ser at Bonrath også legger ut auksjoner på nye viskere uten fast pris, noe som da vil si at de går med på å selge varene billigere. edit: Evt. så skal jeg til Tyskland i november/desember. Kan sikkert kjøpe med noen hjem om det er interesse for det, om jeg får med et lite forskuddsbeløp. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 101002 Bonrath basic Einarmwischer VW Golf 2Selges rett fra Bonrath via eBay for €99, ny. Kan sendes til Norge. Ligger mange artikler ute hele tiden, da det er Bonrath selv som selger. Ble frista til å bumpe denne tråden siden EyeCandy har begynt å sende meg PM-er om hvorfor jeg er så negativ mot han/firmaet hans. Forresten.. Noen som er interessert i et gruppekjøp på Bonrath-viskere? Da kan sikkert prisene presses enda lavere. Ser at Bonrath også legger ut auksjoner på nye viskere uten fast pris, noe som da vil si at de går med på å selge varene billigere. edit: Evt. så skal jeg til Tyskland i november/desember. Kan sikkert kjøpe med noen hjem om det er interesse for det, om jeg får med et lite forskuddsbeløp. eg er med :) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 jeg er også med Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg