PNossum Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Har planer om å kjøpe meg Golf 3 med tiden! Lurer litt på hvilken front jeg skal ha på den.. Har sett litt på flere: - Rieger RX-R - Rieger RS - Lumma RS/L3 Noen som har bilder av Golf 3 med en av disse frontene? Er interressert i å se hvordan de blir på. Hvordan er disse og montere på originalfestene? Tar også i mot forslag på andre fronter og styling (helst med bilde, gjerne pris og evt. nettsted). På forhånd, takk! :) Siter årne sæ.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Jeg også skal kjøpe meg golf snart, hadde planer om en lignende tråd :p http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=90013 er det jo et par fine bilder, Den til høyre har vel den lumma fangern! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PNossum Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Ja, Maroc's GTI er utrulig pen! :) Tenker på samme bakfanger som han.. Spekulerer også i hvilke felger jeg ska ha på den! Mye å velge i.. Tar i mot alle forslag! :D Siter årne sæ.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Ja, Maroc's GTI er utrulig pen! :)Tenker på samme bakfanger som han.. Spekulerer også i hvilke felger jeg ska ha på den! Mye å velge i.. Tar i mot alle forslag! :D Takker for det, jeg er utrolig fornøyd med valget av frontfanger på min.. lykke til meg valget. Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Du må ihvertfall ha den like lav som det RS bildet :) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PNossum Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Første gangen jeg så den Lumma RS/L3 synes jeg den var rå, men har liksom ikke sett no skikkelige bilder av den før Maroc kom opp med tråden om sin GTI. Og jeg skal innrømme at jeg synes ikke den er mindre rå nå! ;) Takker for alle svar, håper på flere om annen styling (ikke bare front)! :) Siter årne sæ.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firestat Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Dette er no mi favorit, kom selfølglig ei uka etter eg kjøpte mitt stylling sett... Fronten kosta no 4000kr PowerZone..... Siter Kjører kun biler så e rieger stylling på Golf Vr6 Turbo......... Prosjekt: Golf2 1,8GL *Bmw E-36 320......... (Automote) *Bmw E-30 316......... *Opel Caibra 2.016v... *Porsche 944 2.5...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg