Gå til innhold

Min E34

Ranger emnet


708 Racing

Anbefalte innlegg

bilde av forrige E34'en min med bred front.

har selvfølgelig handlet inn brei front til prosjekt-e34'en også.

 

har forresten ALDRI sett en e34 med brei grill og det smale panseret..

helt ærlig, ser jeg en bil som har det kommer jeg til å tenke: å herregud....... fucku

 

bmw.jpg

BMWCCN

Superstreet Haugesund

- 98. 520iA

- 88. 520i prosjekt -> 91. 535i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

E34 v8 fronten er den finaste fronten som er laget til e34..

Men vist du skal bytte fronten, ville eg også ha byttet panseret, ettersom det ser litt "domt" ut med v8 front og ikkje v8 panser... v8 panseret har ei feitare "pølse" enn det du har nå.

 

Ja, det var jo liksom det jeg prøvde å vise med bildene da... :well

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Japsepotte? Du syns ikke det blir litt "feil" look på en E34 da? Forresten så falt jeg ikke helt for den nettingen i frontfangeren din. En ting er at ytterst få biler blir penere med tett, hvit netting noe sted, men det blir jo helt usymmetrisk når det ikke er lik størrelse på de.

Men ellers var bilen pen og orginal :)

 

Hei. Skjønner at du ikke har lest denne tråden så nøye, men om du ser i post 1, så ser du jeg skriver at nettingen er bare midlertidig til jeg får tak i det dekselet og grøftlys. Og lenger ned, i post 6, ser du at dette er montert. Så den SØLVGRÅE nettingen er forsvunnet for en liten stund siden. Brukte den fordi det tross alt var litt finere enn to hull der. ;)

Og angående den "japsepotta", så ville jeg prøve noe nytt, istede for å gjøre noe alle har gjort før. Men jeg forstår din kritikk... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
det er et dårlig bytte ... dobbel forsikring ihvertfall.... det er isåfall et bytte du kommer til å angre på hva skal du ha for den da ..har en kompis som vil ha sånn bil

 

hehe... mulig det, men vil bytte til VAG. Forsikringen var heller ikke så veldig dyr, faktisk billigere enn på BMW`n... Selger for 30.000,-

si ifra til kopisn din da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår