hc_TK Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Hvis du kan fortelle meg forskjellen på tungdrevet sub, og en sub som er tung å drive? Mvh Tommen oops leste feil... :wonder aneglsmili :hammer Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Jeg har en AP-2000 forsterker og en DY9410. Fungerer helt greitt det. Ifølge Perry Sapphire her på forumet, så vil ikke forsterkeren like så godt å bli lastet ned i to ohm brokoblet. Dette har jeg ikke fått testet desverre. Litt kjipt at DY9410 er på 4 ohm, men men. Forsterkeren har iallefall ingen problemer med å få lyd i en stk DY9410. Jeg har iallefall ikke lagt merke til at subben er tungdrevet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 oops leste feil... :wonder aneglsmili :hammer Tror jeg også du gjorde! Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg