Gå til innhold

? cosworth ?


gizzmo

Anbefalte innlegg

hei eg ønsker å kjøpe meg en sierra cosworth og lurer på ka tyiske feil å mangler osv som følger med disse bilene ?

 

hva er momsen og toll på disse ?

 

koss e forsikring osv ?

 

 

Rust, dårlige foringer, kast i bremseskiver, slitne motorer, dårlig synk på 2. og 3. + Mange år med jallamekk og grisekjøring.

 

Rundt 40-45000 i moms og toll.

 

Forsikring er vansklig.

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva koster forsikring da ??? viss du e 21 å 20 % bonus osv mon tro ? er det en så bra bil som folk vil ha det til ellr er den meste umulige kjøreengenskaper på den ?

 

skall prøve en når eg får lappen tilbake

 

Om du i det hele tatt FÅR forsikring.. så er den som regel VELDIG dyr.. problemet er ikke hovedsaklig prisen.. men det å i det hele tatt få forsikring på den.

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva koster forsikring da ??? viss du e 21 å 20 % bonus osv mon tro ? er det en så bra bil som folk vil ha det til ellr er den meste umulige kjøreengenskaper på den ?

 

skall prøve en når eg får lappen tilbake

 

Blir vanskelig om bilen skal brukes av folk under 28/30 år, men du kan jo selvsagt ha flaks og treffet en grei(sløv) kundebehandler. Ring og hør, eneste måten å finne ut.

 

 

Kjøreegenskapene er helt greie de.

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det billigste og kanskje eneste alternativet for deg er å momse inn bilen og bygge om en vanlig sedan.. Da får du grei forsikring ihvertfall

 

forsikringa blir vel grei på ombygde, men kræsjer man så får man bare igjen som en vanlig sierra, er vel kanskje sånn ved tyveri også.

 

 

Hørte på forsikring på sierra cosworth i fjor, var mye stress bare for å få høre pris, de hos vesta her i byen måtte ringe inn til hovedkontoret for å høre om de fikk lov til forsikre den. var i mamma sitt navn, full bonus, ingen fører under 23 år, måtte også ha alarm. da ble forsikringa på 12 000del kasko og over 15 000 full kasko, med 8000 i kjøre lengde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte min da jeg var 22år, betalte 9300 i forsikring inkl delkasko i mitt navn, 20% bonus, 5000 i kjørelengde. Gjensidige

dette var en ombygd bil? godkjent som cosworth, men forsikra som en sierra 2.0l lat? eller kjenner du noen som jobber i gjensidige? for med del kasko er det umulig å få den prisen uansett grunnet tyveri statistikken.

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår